Tuesday, May 4, 2010

Audi fashion festival in singapore

It was Audi fashion festival in singapore last week.
It had about 20 international brand shows.
I could join some of shows this time as well.


I joined Redken/shu uemura inspired show.


They put a feather eyelash!
very shu uemura style!

and can you see the cliant put name tape on every models.
looks like school students!!!

actually we had to wait very long time.
some of model was lied down with super big wigs
of caurse she said unconfortable...


we had to move from salon to show venue by ourself.
looks like holloween!!!


with outfit.
毎年恒例のファッションフェスティバルでした~。
今年も、ちょこちょこ、やらせてもらいましたわ。
これは、シューウエムラとレッドケンのコラボショー。
レッドケンさんは毎度使ってもらってまして、楽屋は知り合いだらけで、楽しかったですわ。
相変わらず、奇想天外なスタイルでしたが、それもまた、楽し。
また、他のショーもアップしまーす。
引越しして、バタバタしてて、なかなかブログが書けなかった~~(言い訳です)
kiss☆maiko









2 comments:

  1. あ!アウディーやん☆私もイベント行った☆ってたまたま2個続きでアウディーだね、日記☆

    ReplyDelete
  2. ほんとちょいハロウィーンっぽいわあ。。
    でも素敵よ!
    ショー&引っ越しお疲れ様♡

    ReplyDelete