Thursday, July 29, 2010

farewell party

I went to BBQ party last week.
This party was junko chan's farewell party as well.
She is one of my japanese friend in singapore and she is catoonist.
totaly60 japanese came to this party.
wow
amazing!





sweet dog also joined us.

one of the guest brought a huge size of champagne.
The amount of this bottle is same as 7 normal bottles
wow

She is junko
She is going to move tailand this month.
I will miss her so much.
but good luck in tailand as well!!!
鈴木順子ちゃんという、シンガポールで漫画家をやっているお友達が、タイにお引越しするということで、お別れ会のBBQに行ってきたよ~☆
なんと60人もの日本人が集まりました。
60人って!!!
さすが、順子ちゃん。人柄ですな。
私の送別会やったら、3人くらいしかこーへんのとちゃう~って、いじわるな、森会長が言ってました(涙)
シンガポールでこんなに日本人に囲まれたことのない私は、何を話していいやらわからず(日本人やのに・・・)ひたすら、おとなしく、呑んでました(笑)
おとなしくですが、呑みますよ。そらあ。
特大のシャンパンが出てきたり、かわいいワンコに出会えたり、プールに落とされそうになったりと、終始笑いの絶えないBBQでした。
でも、日本人に囲まれて、おとなしくしてた私ですけど(笑)
順子ちゃん!タイでもブイブイ言わせてくだされよ~~~~!!!
そして、シンガポールでも、一緒に面白いことできたらいいね☆
kiss☆maiko

No comments:

Post a Comment